Йордан Недев: Първите нови вагони ще влязат в употреба в края на август
Предстои сериозна ревизия на безплатните услуги в железопътния транспорт, заяви изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД
08:00 | 03.07.12 г. 10Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Йордан Недев, снимка: личен архив
-
Dow Jones отбеляза най-добрия си ден за 2024 година
-
УНИЦЕФ: 56% от децата в ЕС са самотни, 75% искат житейски умения чрез образование
-
LEAG получава 1 млрд. евро да затваря въглищни мини в Германия
-
Печалбата на банките у нас се увеличи с повече от 17% до 1,2 млрд. лева в края на април
-
Възможно ли е Европа да отстъпи от реторика за електромобилите
-
Необичайно високите температури в Азия нагорещяват пазара на втечнен газ
-
С ракети ATACMS Украйна преодоля най-модерната ПВО на Русия край Керч
-
АПИ изгражда скоростно участък от "Струма", за да избегне задръстването при Симитли
-
Недостигът на самолети се превръща в машина за пари за някои авиокомпании
-
В слънчев ден соларните панели у нас компенсират затворения ядрен блок
-
Инфлацията в еврозоната се ускорява повече от очакваното
-
Тръмп е виновен. Какво следва?
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Печалбата на банките у нас се увеличи с повече от 17% до 1,2 млрд. лева в края на април
-
"Булметал" отчита 10% ръст на приходите и излиза на печалба през първото тримесечие
-
Общините не са започнали изпълнението на инвестициите по Плана за възстановяване
-
SOFIX записа седмичен спад от 0,12%
-
Dow се покачва след положителните данни за инфлацията в САЩ*
-
Фискалният резерв в края на април надхвърля 11,8 млрд. лв.
преди 11 години Сумите за безплатните карти от 230-240 млн. са наистина стряскащи и е чудно от къде ги извадихте!! При условие, че картите, които служителите от НК ЖИ ползват, се заплащат. Как може да искате по 4 600 лв. за една такава карта за година!!! И Панталей Пътника не може да направи пътувания на такава стойност !!! А тези карти се ползват преди всичко за отиване до работните места, които са на не повече от 40 км средно. Всяка нормална фирма осигурява превоз на работниците си. Вие мислите, че с икономия от картите ще оправите железниците. Не - няма ! Спрете корупцията, сделки под масата и кражбите от тази голяма компания - това ще донесе много по-голяма полза!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Нали се сещате, че покупката на подвижен състав вероятно се прави чрез обществена поръчка - и че победителят е този, който я изпълнява...? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Горна Оряховица и Карлово. Допълвам! Заводите мухлясват, ние турски вагони купуваме... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Наистина трябва да се даде отговор защо вагоните не се произвеждат в България. Доколкото си спомням има заводи в София, Русе и Дряново. Освен това можеше да се опитат да правят композициите за метрото тук. Защо трябва да стимулираме чужди икономики, като нашата има нужда от това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Защото в България няма нужната производствена база. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Само не разбирам защо не се произвеждат в България? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Все по ярко се очертава разделението на България на северна и южна . Всички инвестиции за инфраструктура : като магистрали , метро , модернизация на жп инфраструктурата са в южна България . Северна България видимо запада п.п. Срока за производството на спални вагони е доста дълъг , трябва доста добре да се планира поръчките съобразно излизането на състава от експлоатация . Видно е че предишното ръководство на БДЖ не се интересувало от това отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години И нови вагони да купят по-бързо от няма да пътуват. Проблем са линиите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години и толкова са им много. синдикатите им са най-любимите ми хора на света - при всеки опит за промяна - оп, стачка. Браво, Недев, продължавай да ги громиш отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За какво са ви спални вагони в края на август - та нали основните пътувания със спални вагони са през лятото за морето???? Знаеш ли значението на думата безплатни карти и защо, ако никой не трябва да има привилегии в тази държава, ушевите се увлняват на 45 години с 20 брутни заплати, защо *** не си плащат тока и т.н. и т.н. Знаеш ли, че тези хора бачат за по 600-700 кинта (машинисти), знаеш ли на какви влакове се движат, знаеш ли каква отговорност носят, знаеш ли колко хора пътуват ежедневно в БДЖ до работното си място и колко са важни тези карти и т.н. и т.н., както почти всички в това тиквено правителство - скоро ще чукне 12-ия час и пепеляшки като теб пак ще бъдат употребени и изоставени, ще ви остане само балът, на койтоопукахте народните пари.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар